Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

4ο ΜΕΡΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ’ ΣΕΛ. 201-207


Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΩΝ ΙΧΘΥΩΝ


Μια μελέτη των διαδικασιών του θανάτου όπως τις ρυθμίζει το ζώδιο του Σκορπιού και των διαδικασιών του θανάτου όπως τις βλέπουμε να πραγματώνονται στο ζώδιο των Ιχθύων, θα είναι πολύ χρήσιμη.

Ο θάνατος δια των επιδράσεων του Πλούτωνα και ο θάνατος δια των επιδράσεων του Άρη είναι εντελώς διαφορετικός.

Ο θάνατος στους Ιχθείς μέσω της ενέργειας του Πλούτωνα είναι μετασχηματισμός – ένας μετασχηματισμός τόσο ζωτικός και τόσο βασικός ώστε:


“…ο Αρχαίος δε γίνεται πια ορατός. Βυθίζεται στα βάθη του ωκεανού της ζωής· κατέρχεται στην κόλαση, αλλά οι πύλες της κόλασης δεν τον κρατούν. Αυτός, ο νέος και ζωντανός, αφήνει πίσω εκείνο που τον κρατούσε κάτω στη διάρκεια των αιώνων κι εγείρεται απ’ τα βάθη στα ύψη, κοντά στο θρόνο του Θεού.”


Η σχέση αυτών των λέξεων με το Χριστό, τον τωρινό παγκόσμιο Σωτήρα, είναι φανερή στις σημασίες τους κι όμως είχαν γραφεί στα αρχεία μας πριν επτά χιλιάδες χρόνια. Ο θάνατος στο Σκορπιό έχει διαφορετική φύση και περιγράφεται επίσης στο ίδιο αρχαίο κείμενο με τα ακόλουθα λόγια:


“…ο Αρχαίος πεθαίνει από πνιγμό. Τέτοια είναι η δοκιμασία. Τα ύδατα τον περιβάλλουν και δεν υπάρχει διαφυγή. Πνίγεται. Τότε τα πυρά του πάθους σβήνουν. Η ζωή της επιθυμίας τερματίζει την έλξη της κι αυτός κατεβαίνει τώρα στον πυθμένα της λίμνης. Αργότερα ανεβαίνει πάλι στη Γη όπου το λευκό άλογο περιμένει τον ερχομό του. Και το ιππεύει, προχωρώντας στο δεύτερο θάνατο (δηλαδή στους Ιχθείς).”


Η αναφορά εδώ στον Τοξότη είναι σαφής.

Ο μαθητής – μετά το θάνατο της προσωπικότητας και το φόνο της επιθυμίας – προχωρεί στους Ιχθείς όπου πεθαίνει πάλι “μέσα σε αιώνια ανάσταση”.


Στο Σκορπιό υπάρχει ο θάνατος της προσωπικότητας με τους πόθους, τις επιθυμίες, τις φιλοδοξίες και την υπερηφάνειά της.

Στους Ιχθείς υπάρχει ο θάνατος όλων των προσκολλήσεων και η απελευθέρωση της ψυχής για υπηρεσία σε παγκόσμια κλίμακα. Ο Χριστός στους Ιχθείς διευκρίνισε την αντικατάσταση της προσκόλλησης από την αγάπη. Ο Χριστιανισμός διευκρινίζει το θάνατο της προσωπικότητας με τις ατομικές κι όχι τις παγκόσμιες επιπτώσεις.


Η αγάπη λείπει σημαντικά και το χρώμα που ελέγχει το Χριστιανισμό είναι πράγματι το ερυθρό. Δεν είναι η έκφραση του Χριστού, αλλά η παρουσίαση Σκορπιού-Άρη του Απ. Παύλου.


Ο Άρης κυβέρνησε το Χριστιανισμό επειδή ο Απ. Παύλος παρερμήνευσε τις εσωτερικές σημασίες του μηνύματος της Καινής Διαθήκης και τις παρερμήνευσε επειδή η αλήθεια – όπως όλες οι αλήθειες καθώς προσεγγίζουν την ανθρωπότητα – έπρεπε να περάσει από το φίλτρο του νου και του εγκεφάλου της προσωπικότητάς του· τους δόθηκε τότε αναπόφευκτα μια προσωπική κλίση και ροπή κι αυτή ευθύνεται για τη λυπηρή ιστορία του Χριστιανισμού και τη φρικτή θέση των εθνών σήμερα – φαινομενικά Χριστιανικών εθνών που παρασύρονται όμως από μίσος, κυβερνώνται από φόβο και ταυτόχρονα από ιδεαλισμό, διέπονται από μια φανατική προσκόλληση στο εθνικό τους πεπρωμένο όπως το ερμηνεύουν και το “κυνήγι αίματος” όπως δείχνει η συσσώρευση όπλων.


Όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά της έκτης ακτίνας, που τονίζονται από το Σκορπιό και ρυθμίζονται από τον Άρη ο οποίος κυβερνά πάντα την ατραπό του ατομικού μαθητή και σήμερα ο παγκόσμιος μαθητής, η ανθρωπότητα σαν σύνολο, στέκει στην πύλη της Ατραπού.

Ολόκληρη η Δύση είναι αυτή τη στιγμή υπό την Αριανή επιρροή, αλλά αυτή θα τερματισθεί στη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών.


Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ


Τρίτο, ο Άρης κυβερνά τις αισθήσεις που είναι πέντε. Οι αισθήσεις αυτές είναι η βάση κάθε ανθρώπινης γνώσης όσον αφορά ή υπονοείται το απτό και αντικειμενικό. Επομένως ο Άρης κυβερνά την επιστήμη κι αυτός είναι ο λόγος στην τωρινή εποχή για το θεμελιώδη αλλά όχι μόνιμο υλισμό της επιστήμης – έναν υλισμό που μειώνεται γοργά καθώς ο Άρης πλησιάζει στο τέλος του τωρινού κύκλου επιρροής του.


Ήδη η τάση της σύγχρονης επιστήμης μετατοπίζεται στο βασίλειο του άψαυστου και του μη υλικού. Απ’ όπου επίσης το γεγονός ότι η αντίθεση στον αποκρυφισμό μειώνεται και πλησιάζει η ημέρα της ισχύος του.


Οι λεπτοφυείς αυτές αισθήσεις θα αντικαταστήσουν τις φυσικές αισθήσεις πάνω στις οποίες ο Άρης είχε για τόσο πολύ έναν επιτυχή έλεγχο κι απ’ όπου πάλι η ανάπτυξη στον κόσμο σήμερα των ψυχιστικών αισθήσεων και η εμφάνιση παντού των λεπτοφυέστερων και πιο εσωτερικών δυνάμεων της ψυχόρασης και της ψυχακοής. Αυτή η ανάπτυξη είναι αναπόφευκτη καθώς αρχίζει να μειώνεται η επίδραση του Σκορπιού και του Άρη, όπως συμβαίνει σήμερα. Το 1945 είδε αυτή την επίδραση να εξαφανίζεται σχεδόν πλήρως, ιδιαίτερα απ’ το αστρικό πεδίο.



Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΩΝ, ΖΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ


Οι αστρολόγοι θα κάνουν καλά να θυμούνται ότι η επιρροή των αστερισμών, των ζωδίων και των πλανητών πραγματώνεται στα τρία επίπεδα επίγνωσης – τρία καθοδικά επίπεδα – και γίνεται αισθητή πρώτα απ’ όλα στο νοητικό πεδίο, κατόπιν στο αστρικό πεδίο και τελικά στο φυσικό πεδίο.

Αλλά οι αστρολόγοι ασχολούνται κυρίως με το τελευταίο αυτό πεδίο, δίνοντας έμφαση στα συμβάντα και τα γεγονότα κι όχι στις ρυθμιστικές τους αιτίες.

Προς το παρόν η αστρολογία ασχολείται με τα αποτελέσματα κι όχι μ’ εκείνο που τα προκαλεί.


Υπάρχει μεγάλη σύγχυση σ’ αυτό το θέμα και τα ωροσκόπια των τριών επιπέδων είναι συχνά πολύ διαστρεβλωμένα. Ένα ωροσκόπιο που θα μπορούσε να ερμηνευθεί καθαρά στο νοητικό πεδίο, αποκτά μια φυσική ερμηνεία κι έτσι γεγονότα που είναι τελείως νοητικά απεικονίζονται σαν φυσικά συμβάντα.

Ένα κλειδί γι’ αυτή την τριπλή ερμηνεία που πρέπει τελικά ν’ αναγνωρίσει η αστρολογία, μπορεί να βρεθεί στη σχέση των ορθόδοξων, των εσωτερικών και των ιεραρχικών πλανητών και των ακτίνων των οποίων αποτελούν έκφραση.


Απ’ αυτό θα δείτε πόσο σημαντικές είναι αυτή τη στιγμή οι λειτουργίες του Σκορπιού και του Άρη πάνω στον πλανήτη μας και θα σημειώσετε επίσης πόσο λίγο διάστημα απομένει για να μπορέσει η ανθρωπότητα, ορθά ή λανθασμένα, να χειρισθεί τις δοκιμασίες της.


Θα αντιληφθείτε επίσης την πίεση υπό την οποία αγωνίζεται αυτή τη στιγμή η Ιεραρχία καθώς ενέργεια του Άρη εκφράζεται τώρα στο αισθαντικό πεδίο.

Θα ανυψώσει άραγε ο παγκόσμιος Ηρακλής αυτό το πρόβλημα στον ουρανό και θα “υψώσει την Ύδρα” του πάθους και του μίσους, της απληστίας και της επιθετικότητας, της ιδιοτέλειας και της φιλοδοξίας στην περιοχή της ψυχής; Ή θα μεταφέρει το όλο ζήτημα στο φυσικό πεδίο με την αναπόφευκτη συνέπεια της παγκόσμιας καταστροφής, του παγκόσμιου πολέμου και θανάτου; Τέτοια είναι τα προβλήματα με τα οποία είναι αντιμέτωπη η καθοδηγούσα Ιεραρχία.


ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ


Είναι ενδιαφέρον ότι ο Σκορπιός συνδέεται επίσης με τον αστερισμό του Καρκίνου μέσω των επιδράσεων της έκτης ακτίνας, γιατί πρέπει να θυμάστε ότι αυτή η ακτίνα εκφράζεται επίσης δια του Ποσειδώνα, αλλά μ’ έναν πνευματικό και εσωτερικό τρόπο. Ο Ποσειδών κυβερνά εσωτερικά τον Καρκίνο. Επομένως η σημασία είναι σαφής, γιατί ο Καρκίνος είναι το ζώδιο της γέννησης· είναι η θύρα στην ενσάρκωση και το ζώδιο της γέννησης.


Ο Σκορπιός είναι το ζώδιο του σεξ και της αναγέννησης και η γέννηση είναι πάντα το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της σεξουαλικής σχέσης. Ο Πατήρ-πνεύμα και η Μήτηρ-ύλη όταν ενωθούν δημιουργούν τον Υιό.


Οι δοκιμασίες και οι δυσκολίες και οι πόνοι αυτής της εποχής είναι συμπτώματα ή ενδείξεις της “εισόδου σε εκδήλωση” του νέου πολιτισμού και κουλτούρας. Προμηνύουν τη γέννηση της νέας εποχής την οποία αναμένει ολόκληρος ο κόσμος.

Αυτή θα συμβεί αν – μιλώντας συμβολικά – η έκτη ακτινική ενέργεια του Άρη μετουσιωθεί στην έκτη ακτινική ενέργεια του Ποσειδώνα, γιατί ο ένας είναι “αντικειμενικός και γεμάτος αίμα” και ο άλλος είναι “υποκειμενικός και γεμάτος ζωή”.

Ένα μεγάλο μυστήριο καλύπτεται και κρύβεται στην παραπάνω σχέση, γιατί ο Καρκίνος-Ποσειδών εκφράζει την έβδομη ακτίνα η οποία κυβερνά κι ελέγχει την όγδοη Δημιουργική Ιεραρχία.


Είναι μια από τις πέντε Δημιουργικές Ιεραρχίες των οποίων τα ονόματα μας είναι άγνωστα και η ιδιαίτερη αυτή Ιεραρχία στέκει στο χείλος της απελευθέρωσης.

Την ίδια στιγμή συνδέεται στενά με τη νοητική αρχή καθώς πραγματώνεται δια των ηλιακών Αγγέλων ή δια της ανθρώπινης ιεραρχίας. Σχετίζεται με τη γέννηση της τέταρτης Δημιουργικής Ιεραρχίας με έναν τρόπο που δεν μπορεί να γίνει κατανοητός από κανέναν κάτω του σταδίου της τέταρτης μύησης, αλλά είναι ενδιαφέρον γεγονός να θυμάστε ότι αυτή η σύνδεση της έκτης και της Έβδομης Ακτίνας αφύπνισε τη δυναμική εκείνη “επιθυμία για ενσάρκωση” που κατέληξε στην πτώση των αγγέλων στις αρχέγονες εποχές.

Αυτή η έκτη ακτινική επίδραση που έρχεται από τρεις σκοπιές – ορθόδοξη, εσωτερική και ιεραρχική κι επομένως περιλαμβάνει τόσο τον Ποσειδώνα όσο και τον Άρη – προδιαθέτει τη φυλή καθώς και το άτομο να γίνουν προσηλωμένοι μαθητές στον Τοξότη.


Ο τελευταίος αυτός αστερισμός κυβερνάται από τον Άρη που οδηγεί τον άνθρωπο στον έλεγχο ή σε στενότερη επαφή με τους σεληνιακούς κυρίους, την έκτη Δημιουργική Ιεραρχία.


Οι σπουδαστές πρέπει να μελετήσουν με προσοχή τους χάρτες τους, ενθυμούμενοι να διαφοροποιήσουν τις πέντε Ιεραρχίες που δεν είναι εκδηλωμένες Ιεραρχίες από τις επτά Ιεραρχίες που είναι τώρα σε έκφραση και των οποίων η έκτη Δημιουργική Ιεραρχία αποτελεί τμήμα. Αυτή η Ιεραρχία από την ευρύτερη σκοπιά των δώδεκα ιεραρχιών κι όχι απλά των επτά εκδηλωμένων ιεραρχιών, είναι η ενδέκατη ή δεύτερη.


Συνεπώς η Έκτη Ακτίνα της Αφοσίωσης είναι η πιο ισχυρή αυτή την εποχή ή κύκλο κι επομένως η έκφραση σε κάθε χώρα σήμερα των πιο καλών και των πιο κακών χαρακτηριστικών της, από τα οποία η έντονη αφοσίωση σε υλικά πράγματα και η έντονη αφοσίωση σε πνευματικές αξίες είναι δραματικά παραδείγματα.


Ο Σκορπιός και ο Υδροχόος έχουν επίσης μια ιδιάζουσα σχέση μεταξύ τους μέσω του πλανήτη Ερμή ο οποίος κυβερνά την ανθρώπινη οικογένεια, όντας ο ιεραρχικός πλανήτης του Σκορπιού και μέσω του Ποσειδώνα που κυβερνά τον Καρκίνο, κυβερνώντας έτσι την έκφραση στο φυσικό πεδίο.

Σ’ αυτή τη σχέση η Σελήνη δίνεται σαν ο ορθόδοξος κυβερνήτης και ο ιεραρχικός κυβερνήτης του Υδροχόου. Θα σας υπενθύμιζα εδώ ότι η Σελήνη θεωρείται συνήθως ότι “συγκαλύπτει” ή “κρύβει” κάποιον πλανήτη και είναι τρεις αυτοί που μπορεί να συγκαλύπτει η Σελήνη.


Εδώ πρέπει να κληθεί η ενόραση του αστρολόγου και του εσωτεριστή σπουδαστή. Αυτοί οι πλανήτες είναι ο Ήφαιστος, ο Ποσειδών ή ο Ουρανός. Αυτοί οι τρεις δημιουργούν κι επηρεάζουν ορισμένες όψεις της Μητρικής αρχής η οποία γαλουχεί και τρέφει τη ζωή της εσώτερης θείας πραγματικότητας μέχρι να έρθει η στιγμή που θα γεννηθεί το παιδίον Χριστός. Καθορίζουν ή ρυθμίζουν τη φυσική, αστρική και νοητική φύση, δημιουργώντας έτσι την προσωπικότητα.


Σχηματίζουν ένα τρίγωνο τεράστιας δημιουργικής δυναμικότητας, στο θέμα του οποίου θα επεκταθώ αργότερα όταν ασχοληθώ με την Επιστήμη των Τριγώνων. Το σημείο που τονίζω εδώ είναι ότι δια της επιρροής του Ερμή και του Ποσειδώνα αναπτύσσεται η ομαδική συνείδηση του ατόμου, έτσι ώστε μέσω των δοκιμασιών στο Σκορπιό και της εμπειρίας στον Υδροχόο ο μαθητής προβάλλει στο φυσικό πεδίο σε θέση παγκόσμιου υπηρέτη.


Όλοι οι παγκόσμιοι υπηρέτες είναι αποκεντρωμένοι εργάτες και διέπονται απ’ την ανάγκη και τις αντιδράσεις της μάζας ή της ομάδας. Αυτός είναι ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους, όταν εκπαιδεύονται, οι μαθητές απορροφούνται στην ομάδα του Διδασκάλου, η οποία είναι ολοκληρωτικά μια συλλογή ατόμων που διαποτίζονται από την ομαδική ιδέα και μαθαίνουν αυξητικά ν’ αντιδρούν σ’ αυτή.


Σ’ αυτή την παγκόσμια περίοδο και με έναν περίεργο τρόπο όσον αφορά τη φυλή (Αρεία) στην οποία ανήκει ο Δυτικός κόσμος, ο Ποσειδών είναι γνωστός εσωτερικά σαν Μυσταγωγός.

Σε ορισμένες αρχαίες φόρμουλες ο μεγάλος Διδάσκαλος της Δύσης κι ο τωρινός παγκόσμιος Μυσταγωγός, ο Χριστός, αναφέρεται σαν ο Ποσειδών ο Οποίος κυβερνά τον ωκεανό, του Οποίου η τρίαινα και το αστρολογικό σύμβολο υποδηλώνουν την Τριάδα σε εκδήλωση και ο Οποίος είναι κυβερνήτης της Ιχθυακής Εποχής.

Μιλώντας εσωτερικά, η φόρμουλα έχει ως εξής: “…η θεά-ιχθύς που πήδηξε από τη γη - Παρθένος - στο νερό - Ιχθείς -, γεννά ενωμένα το Θεό-Ιχθύ - Χριστός -ο οποίος εισάγει το ύδωρ της ζωής στον ωκεανό της ουσίας κι έτσι φέρνει φως στον κόσμο. Έτσι εργάζεται ο Ποσειδών”.

Όμως αυτό είναι ένα μεγάλο μυστήριο που αποκαλύπτεται μόνο τη στιγμή της δεύτερης μύησης στην οποία καταδεικνύεται ο έλεγχος του ρευστού αισθαντικού πεδίου.


Ο Καρκίνος, όντας η θύρα της ενσάρκωσης, έχει στενή σχέση με το Σκορπιό μέσω του Ποσειδώνα και του Άρη, που αμφότεροι είναι εκφράσεις της έκτης ακτινικής ενέργειας.

Στον Καρκίνο έχετε την αφοσίωση της ψυχής, η οποία αναπτύσσεται σε τέτοια έκταση ώστε η παρόρμηση για εκδήλωση υπερνικά όλες τις άλλες παρορμήσεις και οι διαδικασίες της ενσάρκωσης επιβάλλονται στην ψυχή.


Στο Σκορπιό το ίδιο αυτό πνεύμα της αφοσίωσης, που βασίζεται στην αίσθηση της δυαδικότητας και την ανάγκη να κινηθεί προς εκείνο που δεν είναι ο Εαυτός,

στρέφεται στην αντίθετη διεύθυνση και η παρόρμηση για απελευθέρωση και η επιθυμία να βαδίσει την Ατραπό της Επιστροφής γίνεται τόσο ισχυρή ώστε ο μαθητής υποτάσσεται στις δοκιμασίες, αντιστρέφει – με τρομακτικό τίμημα και πόνο – τη θέση του πάνω στον τροχό της ζωής και αναλαμβάνει τη στάση του Παρατηρητή σε αντιδιαστολή μ’ εκείνη του Βιώνοντος. Οι παλιές ταυτίσεις τερματίζονται· οι νέες τάσεις για ανώτερες, λεπτοφυέστερες και πνευματικότερες ταυτίσεις αρχίζουν να εμφανίζονται και τότε ο Ποσειδών και ο Άρης αρχίζουν να παίζουν το ρόλο τους.


Μια προσεκτική μελέτη όλων των παραπάνω σχέσεων θα αποκαλύψει συνεπώς το γεγονός ότι τέσσερα σημεία του ζωδιακού παίζουν έναν κυρίαρχο ρόλο στη ζωή του ανθρώπου ο οποίος εργάζεται ενόσω βρίσκεται σε ενσάρκωση με τον Ήλιο στο Σκορπιό ή με ανατέλλοντα το Σκορπιό. Αυτά είναι:


1. Κριός Θεμελιώδης Σταυρός . Μυητική ώθηση. Ζωή.

2. Καρκίνος Θεμελιώδης Σταυρός . Εστιασμένη ώθηση.Ενσάρκωση.

3. Σκορπιός Σταθερός Σταυρός. Αντίστροφη ώθηση Επιστροφή.

4. Υδροχόος Σταθερός Σταυρός . Ομαδική ώθηση Υπηρεσία.


Είναι τα ζώδια 1-4-8-11. Αυτοί οι αριθμοί είναι πολύ σημαντικοί γιατί είναι τα ζώδια της θέλησης-επιθυμίας, της ανθρώπινης έκφρασης, της Χριστικής αρχής και της μύησης. Δε χρειάζεται να επεκταθώ στο τετραπλό αυτό θέμα και στην αλήθεια της συνεπαγόμενης διδασκαλίας του, γιατί είναι φανερή και σαφής και η ιστορία της ψυχής σφραγίζεται σ’ αυτούς τους αριθμούς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου